Splošni pogoji poslovanja
PODATKI O PODJETJU IN SPLETNI TRGOVINI TEATREE.SI
Kratko ime: Strim plus d.o.o.
Naslov: Cesta dveh cesarjev 393, 1000 Ljubljana, Slovenija
Dejavnost: J 62.030 ~ Upravljanje računalniških naprav in sistemov
Davčna številka: 20841698
Davčni zavezanec za DDV: da
Matična številka: 3363490
Država ustanovitve: Slovenija
Spletno trženje TeaTree.si izvaja podjetje Strim plus d.o.o., Cesta dveh cesarjev 393, 1000 Ljubljana
Matična številka: 3363490000
Davčna številka: 20841698
Davčni zavezanec: DA
CENE – Cene izdelkov in poštnine so v evrih (EUR).
Cene in ostale ugodnosti (popusti, darila, način dostave, soudeležbe pri poštnini…) veljajo na dan oddaje naročila.
Način plačila: Po povzetju
SKLENITEV POGODBE Točna navedba tehničnih korakov, ki vodijo do sklenitve pogodbe:
1. Izbor željenih artiklov v košarico.
2. Registracija ali vpis uporabnika ter njegovih podatkov, ki so zahtevani za opravljanje nakupa.
3. Potrditev naročila in strinjanja s splošnimi pogoji poslovanja na spletni strani www.svet-majic.com. S klikom na gumb “Potrdite naročilo” potrjujete, da ste seznanjeni s celotnim besedilom prodajno – plačilnih pogojev, ki so tu navedeni in da ste bili na te pogoje ob nakupu izrecno opozorjeni.
4. Po registraciji in naročilu prejmete povratni email z podatki za dostop do pogodbe na spletni strani www.svet-majic.com in izračun naročenih izdelkov/storitev.
5. Pogodba je sklenjena, ko potrošnik prejme naročeno blago in ga plača. Pogodba poteče po petnajstih (15) dnevih, ko kupec prejme blago. Pogodbe so z novimi naročili ponavljajoče in trajajo do izteka. Kot pogodba Velja originalni račun, ki ga prejmete ob plačilu oz. dostavi naročenega blaga na tej strani, potrjenega ob oddaji naročila. Naročilo/pogodba se sklepa v slovenskem jeziku. Sklenjena pogodba je shranjena v arhivu Strim plus d.o.o., Cesta dveh cesarjev 393, 1000 Ljubljana in na strežniku spletne trgovine www.teatree.si. Vpogled oz. kopijo pogodbe lahko kadarkoli zahtevate, tako da nam pišete na info@teatree.si ali pisno. Mi Vam jo bomo posredovali po e-mailu oz pisno. Prav tako si lahko pogodbo in pretekla naročila kadarkoli ogledate na spletni strani z uporabniškim imenom in geslom, ki ste si ga izbrali pri registraciji na spletno strani. Pregled vaše pogodbe si lahko pogledate po registraciji oz. na povezavi, ki jo dobite v potrditvenem e-mailu. Vse v zvezi z nastavitvami vašega računa ter vaših naročil ter pogodbe lahko najdete pod opcijo “Urejanje uporabniškega računa”.
V primeru vprašanj ali težav se obrnite na naš email info@teatree.si ali telefonsko številko 040 228 956. Navedba tehnoloških sredstev, ki omogočajo prepoznavanje in popravljanje napak pred oddajo naročila: Ob ogledu posameznega izdelka lahko s pritiskom na gumb »košarica« izbirate izdelke, ki jih želite kupiti. Ves čas naročanja imate neposreden vpogled v izbrane artikle preko rubrike »košarica«, ki se nahaja desno na vrhu nad glavnim menijem. Ob pritisku na gumb »Košarica« se na zaslonu prikaže vsebina oz. vsi izdelki, ki ste jih izbrali. V primeru napake lahko izbrišete vsebino košarice s pritiskom na gumb »Odstrani iz košarice«. V primeru spremembe števila artiklov lahko vnesete novo število vsakega posameznega artikla posebej in pritisnete gumb »Osveži število v košarici«. Ob vnašanju podatkov potrebnih za oddajo naročila imate neprestan vpogled nad vpisanimi podatki, tako da jih lahko kadarkoli popravite. Pred pošiljanjem podatkov lahko vpisane podatke pregledate, nato pa jih pošljete prodajalcu s pritiskom na gumb »Pošlji podatke«. Po prejemu naročila boste nemudoma prejeli avtomatsko potrdilo o prejemu naročila. V kolikor ugotovite, da ste se zmotili pri naročanju šele po že prejetem potrditvenem emailu, lahko spremembo sporočite tako, da odgovorite na to sporočilo ali pa nas pokličete. Predstavnik podjetja vas lahko pokliče po telefonu, da preveri vaše podatke, morebitne nejasnosti in nepravilnosti pri naročilu.
ODSTOP OD NAROČENEGA BLAGA
Pri pogodbah, sklenjenih na daljavo, ima potrošnik (po 43.č členu ZVPot) pravico, da v petnajstih (15) dneh podjetju na elektronski naslov (info@teatree.si) sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Vrnitev prejetega blaga podjetju v roku za odstop od pogodbe se šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe. Potrošnik mora najkasneje v 30 dneh po sporočilu o odstopu od naročila podjetju vrniti blago. Potrošnik vrne blago na naslov: Strim plus d.o.o., Cesta dveh cesarjev 393, 1000 Ljubljana. Po prejemu blaga in ugotovitvi, da je to nepoškodovano in iste kvalitete kot je bilo poslano in v nespremenjeni količini, podjetje potrošniku skladno z zakonom vrne vsa opravljena plačila. Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od naročila, je neposredni strošek vračila blaga. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo. Potrošnik ob vračilu blaga pošlje osebne podatke ter transakcijski račun, na katerega želi vrnjeno plačilo ter račun za blago, ki ga vrača. Vračilo plačila bomo opravili v 10 dneh od prejema sporočila o odstopu od pogodbe. Kot kupcu vam pripadajo vse pravice po Zakonu o varstvu potrošnikov. S potrdilom nakupa dovoljujete, da Strim plus d.o.o., Cesta dveh cesarjev 393, 1000 Ljubljana, z namenom izpolnjevanja ali uveljavljanja pravic iz pogodbenega razmerja in z namenom obveščanja vzpostavi, vodi, vzdržuje in upravlja z vašimi osebnimi podatki neomejeno časovno obdobje. Strim plus d.o.o. zagotavlja varstvo osebnih podatkov po Zakonu o varstvu osebnih podatkov (Uradni list RS št. 86/2004). Kot kupec lahko kadarkoli po elektronski pošti zahtevate, da v roku 15 dni trajno ali začasno prenehamo uporabljati vaše osebne podatke za namen neposrednega trženja. (tudi preko e-mail pošte) O izbrisu vas bomo v nadaljnjih petih dneh po elektronski pošti obvestili. Pridržujemo si pravico, da izjemoma (delno) odstopimo od izvedbe naročila v primerih, če naročenih artiklov zmanjka na zalogi, če ugotovimo povečano plačilno rizičnost kupca, če naročilnica ni bila izpolnjena v skladu s splošnimi pogoji ali če je prišlo do očitne napake v ceniku. V vseh takih in podobnih primerih vas bomo o morebitnem odstopu od pogodbe z naše strani takoj obvestili po e-pošti oz. telefonu. S klikom na gumb “Potrdite naročilo” v zadnjem koraku nakupa bomo zajeli vaše naročilo in vas o tem tudi obvestili po e-pošti na e-naslov, ki ste ga navedli od oddaji naročila. Natančnejši pregled vašega naročila si lahko pogledate še po potrditvi nakupa oz. na povezavi, ki jo dobite v potrditvenem e-mailu. Vse v zvezi z nastavitvami vašega računa ter vaših naročil lahko najdete pod opcijo “Urejanje uporabniškega računa”. V primeru vprašanj ali težav se obrnite na naš email info@teatree.si ali telefonsko številko 040 228 956. S klikom na gumb “Potrdite naročilo” potrjujete, da ste seznanjeni s celotnim besedilom prodajno – plačilnih pogojev, ki so tu navedeni in da ste bili na te pogoje ob nakupu izrecno opozorjeni.
PRITOŽBE IN SPORI
Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov.
Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost uveljavljanja pravic potrošnikov nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. Zato se ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno. V kolikor spora ni mogoče rešiti sporazumno, se sodna pristojnost za reševanje sporov določa po pravilih slovenskega civilno procesnega prava.
“Vsi pravni spori v zvezi z obdelavo kartic se obravnavajo v skladu z zakonom republike Slovenije.”